Tuesday, October 8, 2019

P18 Other Project Events

"Technical day" Data processing for class 8 at all participating organizations. Students look for and process as well as evaluate data from different sources. During this activity they practice searching for information using ICT skills. They also use these skills for collecting, saving and presenting information. Students produce a research: they collect, arrange, analyze and present information in charts and other forms and they interpret results in statistical research. In the process they develop critical thinking about the interpretation of results. In the empirical research they deal with subjects such as healthy food, spending free time, choosing extracurricular activities, measuring the change of heartbeat, etc. Students upload pictures and results of the day on the eTwinning platform for all the students and teachers to see. Pictures and a short description of activities is also uploaded on the Project website and school websites. 


TEHNIŠKI DAN – OBDELAVA PODATKOV

Udeleženci: učenci 8. razreda
Cilji: 
Učenec:
· prepozna opisne in številske podatke,
· razvrsti zbrane podatke,
· ločiti med urejanjem podatkov v vrsto in razporejanjem (sortiranjem) podatkov v razrede ali skupine (kategorije), izdela tabelo,
· prikaže opisne podatke s stolpičnim in bločnim diagramom,
· zna opisati :
- diagram s trakom, piktogram ali figurni diagram, drevesni diagram, puščični diagram,
· zbrane podatke zna prebrati z različnih prikazov,
· z zbranimi podatki dopolni naštete prikaze,
· zbrane podatke samostojno prikaže z naštetimi diagrami,
· podatke razporedi po enem ali dveh kriterijih,
Pri obdelavi podatkov uporablja excel. 

Potek dejavnosti:
Učenci se razdelijo v dve manjši skupini. Delo poteka v učilnici in v računalniški učilnici. 
V učilnici učenci izbrane podatke, ki so jih pridobili s štetjem, merjenjem, z anketo ustrezno razvrstijo po vnaprej določenih kriterijih. Vse podatke uredijo v tabelo. Narišejo graf (točkovni, linijskim stolpčni). Podatke analizirajo in napišejo ugotovitve. 
V računalniški učilnici učenci spoznajo microsoft excel. Najprej se naučijo izdelati tabelo in iz nje določiti ustrezen graf. Glede na podatke, ki jih imajo. Graf in tabelo ustrezno poimenujejo. 
Kasneje učenci samostojno izdelajo empirično preiskavo. Glede na ustrezno temo si postavijo hipoteze, ki jih bojo skozi preiskavo preverili. 
Podatke lahko pridobijo na različne načine (anketa, štetje, merjenje). Podatke ustrezno razvrstijo, izdelajo tabele in grafe. 
Svoje ugotovitve interpretira in jih ubesedi. 
Sledi predstavitev preiskave pred učenci razreda. 




















No comments:

Post a Comment